Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

SZNAUCNER: ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΤΟΝ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ...

 
    Η σειρά του Sznaucner ήταν αυτή τη φορά να μιλήσει για όλα τα θέματα που τον αφορούν...Στη συνέντευξή του από το Άρνεμ της Ολλανδίας μίλησε για την προετοιμασία, για την περσινή αγωνιστική περίοδο, για τον Μπολόνι, εξέφρασε τον θαυμασμό του για τον Vieirinha, την αγάπη του για τον Δικέφαλο και εξέφρασε παράπονο που δεν τον καλούν να αγωνιστεί με την Εθνική ομάδα της πατρίδας του...
    Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά τη συνέντευξη του Sznaucner που έδωσε στους εκπροσώπους Τύπου :

Για την προετοιμασία: "Δεν είναι το ίδιο όπως με Σάντος, αλλά μοιάζει. Πολλά πράγματα είναι σχεδόν τα ίδια".
Για τις αλλαγές προπονητών την περυσινή περίοδο: "Τον περυσινό χρόνο είχαμε τρεις διαφορετικούς προπονητές, δεν είναι εύκολο για τους παίκτες. Κάθε ένας έχει άλλη φιλοσοφία και άλλο τρόπο προπόνησης, αλλά παρόλα αυτά πιστεύω ότι στο τέλος της περασμένης χρονιάς τα πήγαμε καλά, περάσαμε στα πλέι οφ και βρεθήκαμε ένα βαθμό πίσω από τον Παναθηναϊκό".
Σχετικά με τα πολλά γκολ που δέχτηκε ο ΠΑΟΚ την περασμένη σεζόν: "Δεν ξέρω που ήταν το πρόβλημα στην άμυνα, ήταν οι ίδιοι παίκτες με τις προηγούμενες περιόδους. Δεν μπορώ να καταλάβω που ήταν το πρόβλημα. Όλη η ομάδα δεν έπαιξε σε κάποια ματς, άλλωστε όλη η ομάδα επηρεάζει το αμυντικό κομμάτι".
Για τα πολλά παιχνίδια που έδωσε ο "Δικέφαλος" την περυσινή χρονιά:"Πέρυσι έγινε χαλαρή προετοιμασία, κατά την γνώμη μου, αλλά πιστεύω και κατά την γνώμη όλων των παικτών. Δεν δουλέψαμε καλά στην την φυσική κατάσταση και με τόσα παιχνίδια μέσα στην σεζόν δυσκολευτήκαμε".
Για τις κινήσεις που θεωρεί ότι χρειάζεται η ομάδα: "Πιστεύω ότι μπορούμε κάθε χρόνο να είμαστε ένα κλικ μπροστά, θεωρώ ότι με δυο τρεις προσθήκες θα είμαστε καλά. Η ομάδα είναι η ίδια, ξέρουμε ο καθένας πότε θέλει την μπάλα στα πόδια, είμαστε πολλά χρόνια μαζί και ξέρουμε ο ένας τις κινήσεις του άλλου στο γήπεδο, κάτι που είναι πολύ σημαντικό".
Για τους νέους παίκτες του ΠΑΟΚ: "Πιστεύω πως αυτοί οι παίκτες, οι μικροί του ΠΑΟΚ, μόνο καλό μπορούν να κάνουν στην ομάδα. Ο κάθε έμπειρος πρέπει να βοηθάει τους μικρούς, ώστε να βλέπουν πως πρέπει να δουλεύουν".
Σχετικά με τον Ρομπέρ: "Είναι καλός, τον αντιμετώπισα όταν έπαιζε στον Πανθρακικό, μπορεί να τρέξει πολύ και πιστεύω πως θα βοηθήσει".
Σχετικά με το γεγονός ότι σε κάποια παιχνίδια πρέπει να ενισχύει την επίθεση:"Εγώ ανεβαίνω κάποιες φορές στην επίθεση, αλλά αυτό δεν είναι κάτι πολύ σημαντικό για εμένα, ξέρω ότι πρέπει στα παιχνίδια μερικές φορές να βοηθάω και μπροστά".
Για τον Βιεϊρίνια: "Ο Βιεϊρίνια είναι ο πιο δύσκολος "αντίπαλος" που είχα, είναι πολύ καλός παίκτης, είναι γρήγορος και εξαιρετικός ντριπλαδόρος. Πιστεύω πως είναι νούμερο ένα στην Ελλάδα".
Όσον αφορά για το ότι ότι είναι "παλιοσειρά" στην ομάδα: "Ο δικός μου χαρακτήρας δεν είναι να φωνάξω τους μικρούς ή τους καινούργιους παίκτες. Εγώ είμαι πολύ ήρεμος, ποτέ δεν το έχω κάνει".
Αναφέρθηκε και στον Κουτσιανικούλη: "Το ότι έφυγε είναι θέμα του πρόεδρου και του Βασίλη. Εμείς ήμασταν με τον Βασίλη δύο χρόνια και πιστεύω κανείς παίκτης δεν είχε πρόβλημα μαζί του".
Για το πρώτο φιλικό, αυτό κόντρα στην Φορτούνα: "Είναι ένα τεστ για εμάς. Θέλουμε σίγουρα να παίξουμε καλό καλό ποδόσφαιρο, βέβαια, το πιο σημαντικό για εμάς είναι το πρώτο ευρωπαϊκό παιχνίδι. Και τα φιλικά, όμως, έχουν την δική τους σημασία".
Σχετικά με το ποδοσφαιρικό του μέλλον: "Τώρα είμαι 32 χρονών, πιστεύω ότι αν δεν έχω πρόβλημα τραυματισμού μπορώ να αγωνιστώ σε υψηλό επίπεδο ακόμη τρία με τέσσερα χρόνια. Δεν ξέρω αν θα κάτσω σε πάγκο ομάδας, ακόμη δεν ξέρω τι θέλω".
Για το ότι δεν το καλούν στην Εθνική Πολωνίας: "Περιμένω να δεχθώ κλήση για την Εθνική Πολωνίας. Δεν με έχουν πάρει τηλέφωνο ακόμη να ρωτήσουν. Δεν μπορώ να κάνω κάτι εγώ. Το ότι παίζω στο ελληνικό πρωτάθλημα και όχι σε κάποιο πιο προηγμένο σίγουρα παίζει ρόλο".
Για το κεφάλαιο ΠΑΟΚ στην καριέρα του: "Μετά από εννιά χρόνια στην Ελλάδα, είμαι λίγο... Έλληνας. Τα πιο πολλά χρόνια της καριέρας μου τα πέρασα στον ΠΑΟΚ. Τον ΠΑΟΚ τον έχω στην καρδιά μου".
  ΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΠΟΛΩΝΙΑΣ ΧΑΝΕΤΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΛΕΙΤΕ ΤΟΝ SZNAUCNER...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μια πόλη, μια ομάδα...Εμείς μαζί για μια ζωή..!!!
BLACK n' WHITE WORLD