Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Ο ΜΙΡΚΟ ΣΑΒΙΝΙ ΜΙΛΗΣΕ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΥΠΟΥ...

   
   Ο Μίρκο Σαβίνι μίλησε σήμερα στους εκπρόσωπους Τύπου στο Άρνεμ της Ολλανδίας…Αναφέρθηκε σε εκείνα που δεν τον άφησαν να δεθεί με τον Δικέφαλο, στην παραλίγο αποδέσμευσή του και προοικονομεί ότι θα είναι μια δύσκολη χρονιά φέτος με μεγάλες απαιτήσεις…
 Αναλυτικά ο Σαβίνι είπε :
Σχετικά με τα οικονομικά προβλήματα της ΠΑΕ: "Δε ξέρω επακριβώς το μέγεθος του οικονομικού προβλήματος, ούτε της Ελλάδος ούτε και της ομάδας. Ελπίζω, ειδικά για την ομάδα να βρεθεί μια λύση. Η νέα σεζόν θα είναι σίγουρα δύσκολη διότι έχουμε μεγάλες απαιτήσεις".
Σχετικά με το ότι βοηθάει την ομάδα ερχόμενος από τον πάγκο: "Σίγουρα δεν ακούγεται καλά, αλλά αυτή είναι η αλήθεια τα δυο τελευταία χρόνια. Πολλές φορές μου έχουν πει να σπάσουμε το συμβόλαιο, να κάνουμε ένα νέο με λιγότερα χρήματα. Μετά μου είπαν ότι συνεχίζουμε. Δεν είναι εύκολο να ζεις σε μια τέτοια κατάσταση. Είμαι επαγγελματίας και θεωρώ ότι το έχω δείξει αυτά τα δυο χρόνια, καθώς είμαι παίκτης του ΠΑΟΚ, δουλεύω για τον ΠΑΟΚ και όποτε μου το ζητά ο εκάστοτε προπονητής, παίζω".
Σχετικά με το τι συζητήθηκε μέχρι τώρα για το μέλλον του στον ΠΑΟΚ: "Ο Παντελής μίλησε και με τον ατζέντη μου και εμένα, πριν τη προετοιμασία, προκειμένου να βρεθεί ένας τρόπος να αλλάξει το συμβόλαιό μου, ακόμα και να λυθεί. Δεν βρέθηκε λύση και είμαι εδώ. Αν μου ζητήσουν να συζητήσω και πάλι αυτό το θέμα θα το κάνω. Όσο θα έχω συμβόλαιο, θα δουλεύω για τον ΠΑΟΚ. Είναι δύσκολο για μένα τη μια μέρα να σπάσω το συμβόλαιο, την άλλη απλά να μειωθούν τα χρήματα που λαμβάνω και μετά να κάνω προπονήσεις. Μου δείχνουν ότι δε με εμπιστεύονται τόσο πολύ, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δε θα προσπαθώ. Μέχρι να αλλάξει κάτι, σέβομαι απόλυτα το συμβόλαιό μου".
Σχετικά με το αν δέθηκε με τον ΠΑΟΚ: "Αν εσένα στην εφημερίδα σου, κάθε μέρα σου έλεγαν ότι αύριο μπορεί να φύγεις, μετά ότι μπορεί να σου δίνουν λιγότερα λεφτά, να σου βρούνε άλλη εφημερίδα, πως θα αισθανόσουν; Είμαι στα 32 μου και είμαι επαγγελματίας...".

Σχετικά με το τι προσδοκίες μπορεί να έχουν οι φίλαθλοι για φέτος: "Η κατάσταση είναι δύσκολη και τη περιγράψαμε νωρίτερα. Οι παίκτες δεν έχουν άλλη υποχρέωση από το να παλεύουν παιχνίδι με παιχνίδι".
Σχετικά με τον Λάζλο Μπόλονι: "Μετά από τόσα χρόνια, πλέον προσπαθώ να κρατάω από κάθε προπονητή τα καλύτερά του στοιχεία".
Σχετικά με το αν ο Βιεϊρίνια μπορεί να παίξει στο Καμπιονάτο: "Έχει όλα τα στοιχεία που μπορούν να τον κρατήσουν στο συγκεκριμένο επίπεδο".
Σχετικά με  το τι έγινε στην Ιταλία μετά το calciopolis: "Απ' όσα ακούω από τους Έλληνες, θεωρούν ότι δύσκολα θα αλλάξουν πράγματα. Η κατάσταση στην Ιταλία άλλαξε. Δεν ήταν μόνο η πτώση ομάδων, αλλά και η συμπεριφορά των διαιτητών άλλαξε, έχει βελτιωθεί αισθητά. Σίγουρα όταν παίζουν με τις μεγάλες ομάδες, υπάρχουν παρεξηγήσεις, αλλά υπάρχει σίγουρα βελτίωση".
Σχετικά με την ατυχία που είχε πέρσι: "Αρχικά ο Μάριο Μπερέτα με έβγαλε εκτός ευρωπαϊκής λίστας, μετά υπήρχε χώρος στην ενδεκάδα και εγώ τραυματίστηκα. Συμβαίνουν αυτά".
Σχετικά με το ποιες είναι οι καλύτερες στιγμές του στον ΠΑΟΚ: "Προσωπικά, θυμάμαι το γκολ με τον Άρη. Για την ομάδα, υπήρχαν νίκες, όπως με τον Ολυμπιακό που τον κερδίσαμε τρεις φορές σε τέσσερις μήνες, ή με την Φενέρμπαχτσε. Ζήσαμε όμορφες στιγμές".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μια πόλη, μια ομάδα...Εμείς μαζί για μια ζωή..!!!
BLACK n' WHITE WORLD