Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

''Θα κλείσω τη καριέρα μου στον ΠΑΟΚ''

Απόλυτα συνειδητοποιημένος για τη νέα σελίδα που άνοιξε για τη καριέρα του και βαθιά συγκινημένος για όσα έζησε με τον ΠΑΟΚ τα τελευταία τέσσερα χρόνια παρουσιάστηκε ο Αντελίνο Βιειρίνια. 


Ο Πορτογάλος σούπερ σταρ, αναχώρησε στις 15:30 από το αεροδρόμιο Μακεδονία με προορισμό τη Γερμανία. Μαζί του ήταν η σύζυγος του Βάσω, το μωρό τους, οι γονείς της συζυγου και άνθρωποι του ΠΑΟΚ. Ο γενικός αρχηγός του Δικεφάλου Κώστας Ιωσηφίδης αποχαιρέτησε τον Βιειρίνια όπως και ο υπεύθυνος ασφαλείας της ΠΑΕ Σάκης Τονουσίδης.

Ο Βιειρίνια μίλησε στο Pamesports.gr και αποκάλυψε πως βασική του επιθυμία είναι μετά από μερικά χρόνια, να επιστρέψει στην Τούμπα για να κλείσει την καριέρα του στον ΠΑΟΚ.



Όταν ξεκίνησες από την Πορτογαλία για να έρθεις στην Ελλάδα και να παίξεις μπάλα στον ΠΑΟΚ, τι ακριβώς σκεφτόσουν;

«Όλοι γνωρίζουν την ιστορία καθώς όταν ήρθα στην Ελλάδα από την Πορτογαλία ήμουν πολύ νέος και άπειρος. Έφευγα για πρώτη φορά από την πατρίδα μου και ήρθα σε μια χώρα και σε μια πόλη όπου δεν ήξερα το παραμικρό. Ακουγα πολλά για τον ΠΑΟΚ και όταν με έπεισε ο Σάντος να έρθω και προπονήθηκα για πρώτη φορά, μπήκα αμέσως στο κλίμα της ομάδας. Συνειδητοποίησα πόσο μεγάλη ομάδα είναι ο ΠΑΟΚ όχι μόνο στη Ελλάδα, αλλά και σε όλη τη Ευρώπη».

Τι περίμενες να πετύχεις με τον ΠΑΟΚ όταν πρωτοήρθες;

«Για να είμαι ειλικρινής δεν περίμενα να φθάσω σε αυτό το σημείο που βρίσκομαι τώρα. Τον πρώτο χρόνο που ήρθα, ήμουν δανεικός από τη Πόρτο και αυτό που σκεφτόμουν, ήταν, πως θα βοηθήσω τον ΠΑΟΚ να είναι καλύτερος και να προσφέρω στην ομάδα. Στο μυαλό μου δεν είχα αυτή την εξέλιξη. Είχα και το πρόβλημα του τραυματισμού στο ντέρμπυ με τον Άρη μετά την ενέργεια του Βιτόλο και έμεινα κάπως πίσω. Όμως ακολούθησα την θεραπεία και όλοι στον ΠΑΟΚ μου έδωσαν αυτοπεποίθηση για να ξεπεράσω το πρόβλημα και να επιστρέψω στη δράση. Όπως και έγινε. Όλοι μου προσέφεραν τα πάντα για να ξεπεράσω το πρόβλημα και τους ευχαριστώ».

Έχεις ωριμάσει πλέον; Έγινες πατέρας, παντρεύτηκες, άλλαξε όλη η ζωή σου...

«Ολοκληρωτικά αυτό συνέβη. Άλλαξε όλη η ζωή μου. Όταν ήρθα στον ΠΑΟΚ ήμουν 19 ετών και τώρα φεύγω έχοντας πάρει μεταγραφή για τη Μπουντεσλίγκα, έχοντας μια σύζυγο, ένα μωρό.  Είναι πολύ δύσκολο να αφήσω αυτή την ομάδα, την πόλη, την οικογένεια μου, όμως πρέπει να προσαρμοστώ στα νέα δεδομένα».


Αντελίνο, πως αισθάνεσαι αυτή την στιγμή; Ποια είναι τα συναισθήματα σου;

«Αυτή την στιγμή είναι δύσκολο να αναλύσω τα αισθήματα που νιώθω. Είναι δυσάρεστο γιατί αφήνω τον ΠΑΟΚ, αφήνω την ομάδα που αγαπώ, τους φίλους μου και τους οπαδούς του ΠΑΟΚ. Από την άλλη πλευρά είμαι χαρούμενος γιατί θα αγωνιστώ σε ένα καλύτερο πρωτάθλημα. Είναι δύσκολο και θέλω να το καταλάβετε. Για εμένα το πιο σημαντικό είναι να ενσωματωθώ άμεσα  στην Βολφσμπουργκ και να συνεργαστώ με τον νέο μου προπονητή και τους νέους μου συμπαίκτες. Και όλα αυτά, για να ξεχάσω αυτά τα συναισθήματα που με διακατέχουν. Γιατί αν και στη Γερμανία έχω τα ίδια συναισθήματα, θα είναι πολύ δύσκολο να τους δείξω τις πραγματικές μου δυνατότητες μέσα στο γήπεδο, αυτά που θέλω και αυτά που μπορώ να κάνω, για να βοηθήσω τη Βολφσμπουργκ».

Είναι μια μεγάλη – πρωτόγνωρη εμπειρία για εσένα το γεγονός ότι θα παίξεις στο γερμανικό πρωτάθλημα, ένα από τα καλύτερα της Ευρώπης, με τη φανέλα της Βολφσμπουργκ;

«Οπωσδήποτε θα είναι μια ξεχωριστή – μοναδική εμπειρία. Η Βολφσμπουργκ κέρδισε πριν από τρία χρόνια το πρωτάθλημα στη Γερμανία, είναι μεγάλο κλάμπ, έχει σπουδαίους παίκτες και ένα πολύ καλό προπονητή. Η ποιότητα της ομάδας είναι υψηλή, το ίδιο και η ποιότητα του γερμανικού πρωταθλήματος και για εμένα είναι πολύ σημαντικό να αγωνιστώ σε ένα τόσο σπουδαίο πρωτάθλημα».

Μετά το παιχνίδι του ΠΑΟΚ με τον Λεβαδειακό στην Τούμπα, δήλωσες πως μια ημέρα θα επιστρέψεις ξανά στον ΠΑΟΚ. Θέλεις να πεις κάτι περισσότερο;

«Αφού το είπα αυτό πριν από δύο ημέρες, το ίδιο θα πω και τώρα. Θέλω να επιστρέψω και πάλι στον ΠΑΟΚ. Θέλω να ολοκληρώσω την ποδοσφαιρική μου καριέρα εδώ στην Τούμπα και τον ΠΑΟΚ. Γιατί μου έδωσαν τα πάντα και θέλω να δώσω ό,τι το καλύτερο μπορώ για αυτή την ομάδα».

Τι σημαίνει ο ΠΑΟΚ για εσένα;

«Ο ΠΑΟΚ για εμένα είναι μια ζωή. Είμαι εδώ τέσσερα χρόνια και έζησα φανταστικές στιγμές. Είμαι λυπημένος, όπως δήλωσε και ο Κοντρέρας γιατί δεν κατάφερα να κατακτήσω έναν τίτλο με τους συμπαίκτες μου για να δώσουμε περισσότερη χαρά στον κόσμο που μας στήριξε όλα αυτά τα χρόνια. Μακάρι αυτή η ομάδα να κερδίσει ένα πρωτάθλημα, να κερδίσει ένα κύπελλο, γιατί πραγματικά το αξίζει να βρίσκεται ψηλά και να διεκδικήσει αλλά και να κατακτήσει πολλούς τίτλους».

Τι έδωσες στον ΠΑΟΚ και τι έδωσε ο ΠΑΟΚ σε εσένα;

«Στον ΠΑΟΚ έδωσα τον καλύτερο εαυτό μου. Από τις προπονήσεις, τα παιχνίδια. Όλη μου η ζωή αυτά τα 4 χρόνια ήταν συνδεδεμένη με την Τούμπα. Από την άλλη αισθάνομαι την ανάγκη να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον ΠΑΟΚ για ό,τι μου έδωσε και ό,τι με έκανε. Γιατί χωρίς τον ΠΑΟΚ δεν θα βρισκόμουν σε αυτό το σημείο όπου είμαι σήμερα. Να πάρω μεταγραφή για μια ομάδα της Μπουντσελίγκα».



από PAOK Saloniki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μια πόλη, μια ομάδα...Εμείς μαζί για μια ζωή..!!!
BLACK n' WHITE WORLD