Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

"ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΠΩΣ ΘΑ ΑΦΗΣΩ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ,ΕΝΝΟΩ ΓΕΝΙΚΑ, ΟΧΙ ΤΟΝ ΠΑΟΚ"

Λίγο πριν πετάξει από την Γερμανία η αποστολή του ΠΑΟΚ, ο Pablo Garcia μίλησε για πολλά ενδιαφέροντα πράγματα...Σχολίασε την προετοιμασία,για το συμβόλαιό του που λήγει φέτος,μίλησε για τα τέσσερα χρόνια του στον ΠΑΟΚ, για τα οικονομικά προβλήματα, για τα στημένα παιχνίδια και γενικά δεν άφησε τίποτα που να μη πει κάτι... Ο Garcia τα είπε πάλι με τον δικό του τρόπο, έξω από τα δόντια...

 Απολαύστε την συνέντευξη του ηγέτη του ΠΑΟΚ:

Ξεκίνησε μιλώντας για τη δική του κατάσταση: “Προβλήματα έχω αρκετά…είναι κάτι προληπτικό λόγω της εγχείρησης που έκανα. Ήταν η πρώτη φορά που έκανα εγχείρηση. δεν έχει περάσει καιρός που έγινε ο καθαρισμός. Το γόνατό μου θέλει λίγο ακόμα χρόνο. Η έντονη προπόνηση σε κάνει να αισθανθείς κάτι, αλλά αυτό δεν είναι κάτι το σημαντικό”
Σχετικά με το ότι πλέον δε θα έχει δίπλα του τον Βιτόλο: “Δεν είναι μόνο ο Βιτόλο,αλλά και ο Μουσλίμοβιτς, αλλά έτσι είναι το ποδόσφαιρο, Οι παίκτες περνάνε, όλοι περνάμε κάποια στιγμή, το σημαντικό είναι πως ο ΠΑΟΚ μένει και προσπαθεί να πάει μπροστά.”
Συνέχισε σχολιάζοντας την προετοιμασία: “Έγινε πολύ καλή δουλειά στο θέμα της φυσικής κατάστασης, Δε θα ήθελα να πω και πολλά διότι έχω κάνει και άλλες προετοιμασίες και το να πάμε καλά μπορεί να μη σημαίνει τίποτα. Ούτε τα φιλικά σε κάνουν να βγάλεις ένα συμπέρασμα.Αυτό που είναι σημαντικό είναι να δουλέψεις στη φυσική κατάσταση. Να παίζουμε με χαρά, να ευχαριστιόμαστε το ποδόσφαιρο.”
Για το αν θα είναι έτοιμη η ομάδα στις 28 Ιούλη: “Πιστεύω ότι κάθε προπονητής έχει το τρόπο του να λειτουργεί.Πάντοτε όταν ξεκινάς ένα πρωτάθλημα ή τις επίσημες υποχρεώσεις, δεν είναι εύκολες οι καταστάσεις που περνάς και όλες αυτές τις ελλείψεις που έχεις πρέπει να τις αντικαταστήσεις με καρδιά και ψυχή, Πιστεύω ότι θα είμαστε έτοιμοι.”
Σχετικά με την επιμονή του Μπόλονι να αποκτηθεί μέσος είπε: “Δεν μπορώ να σκεφτώ τι έχει ο προπονητής στο μυαλό του, ξέρω ότι υπάρχουν παίκτες όπως ο Μπαλάφας και ο Αρίας και δικαιούνται να πάρουν και αυτοί μια ευκαιρία.”
Για το ότι φέτος τελειώνει το συμβόλαιο του: “Σίγουρα έχω την ίδια διάθεση,το ποδόσφαιρο είναι αυτό που αγαπώ, κάθε χρονιά που ξεκινάει είναι σα να κάνω ντεμπούτο. Δεν ξέρω πόσο ποδοσφαιρικό χρόνο θα έχω ακόμα, και γι' αυτό το παίρνω με όρεξη και διάθεση για να μπορώ να χαρώ κάθε παιχνίδι.”
Για το αν είναι αναγκαίο να μειωθεί ο μέσος όρος ηλικίας: “Δεν μπορώ να σκεφτώ τι σκέφτεται η διοίκηση ο προπονητής, αλλά η ομάδα δε μπορεί να κρατηθεί με το μέσο όρο ηλικίας που υπάρχει αυτή τη στιγμή.”
Όσον αφορά το ότι ο Μπόλονι έθεσε βέτο για να μην πωληθεί: “Σίγουρα όταν το άκουσα αυτό αισθάνθηκα ωραία. Αυτό με κάνει να είμαι υποχρεωμένος απέναντι στην ομάδα, να δίνω το 100% από αυτό που μπορώ να δώσω. Έχω μια μεγάλη ευθύνη από τη στιγμή που είμαι παίκτης του ΠΑΟΚ,να υπερασπίζομαι την ομάδα, το σήμα της και τον κόσμο.
Σε ερώτηση, αν μπορεί να κάνει ο ΠΑΟΚ πορεία στην Ευρώπη ανάλογη της περσινής έτσι όπως είναι τώρα, απάντησε:
Είναι εμφανές ότι αν φύγουν παίκτες πρέπει να αντικατασταθούν από κάποιους άλλους. εγώ δεν μπορώ να τοποθετηθώ αν λείπει κάτι ή όχι, είμαι παίκτης δεν είμαι ο προπονητής. Έχω άποψη αλλά από σεβασμό δε θα τη πω. Εγώ ξέρω ότι θα δώσω ότι καλύτερο μπορώ και να κάνω ότι μου ζητά ο προπονητής.”
Για τα οικονομικά προβλήματα που υπάρχουν: “Εμείς όλοι βλέπουμε ότι το ποδόσφαιρο παγκοσμίως έχει προβλήματα,ξέρουμε ότι μπορεί να υπάρχουν καθυστερήσεις όπως και υπήρξαν, έχουμε συζητήσει αυτό το θέμα τόσο με τον Παντελή (Κωνσταντινίδη) όσο και με τον Βρύζα που επέστρεψε. Ξέρουν τι σκεπτόμαστε εμείς. Αυτό που πρέπει να έχουμε είναι να είμαστε ήρεμοι αναφορικά με το συγκεκριμένο ζήτημα. Όλοι οι άνθρωποι που εργάζονται στην ομάδα, όπως οι φροντιστές αυτό που θέλουμε είναι να μας μιλάνε ξεκάθαρα και ευθέως. Οι παρεξηγήσεις λύνονται με δυο λόγια, με μια απάντηση.”

Σχετικά με το αν έχει συνειδητοποιήσει πως είναι τέσσερα χρόνια πλέον στον ΠΑΟΚ: “Σίγουρα είναι η ομάδα που έχω μείνει παραπάνω χρόνια από τις άλλες. Ποτέ δε φαντάστηκα ότι θα έμενα τόσα χρόνια εδώ, αλλά έτσι είναι η ζωή. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι είμαι χαρούμενος, είναι από τα καλύτερα μέρη που με έχουν αγαπήσει και με κάνει να αισθανθώ πολύ καλά. Δε γνωρίζω πόσο ακόμα θα παίζω. Μέχρι στιγμής αγαπώ και μ' αρέσει το ποδόσφαιρο αλλά είμαι ξεκάθαρος στο μυαλό μου ότι είμαι 34 χρόνων. Όταν μου πουν στην ομάδα"Γκαρσία δε μπορείς άλλο" θα μαζέψω τα πράγματά μου και θα φύγω. Το πότε θα σταματήσω το ποδόσφαιρο είναι κάτι που θα το αποφασίσω εγώ. Τώρα για το μέλλον δε μπορώ να σκεφτώ κάτι τώρα. Όταν λέω ότι κάποια στιγμή θα αφήσω το ποδόσφαιρο εννοώ γενικά, όχι τον ΠΑΟΚ.”
Σχετικά με το σκάνδαλο με τα στημένα και αν το περίμενε: “Δεν με αιφνιδίασε διότι εγώ τα είχα πει. Ότι υπήρχε μια μεγάλη μαφία, αλλά όχι μόνο εδώ αλλά και παντού γίνονται αυτά. Στην Ιταλία η Γιουβέντους υποβιβάστηκε στη δεύτερη κατηγορία.Τώρα εδώ στην Ελλάδα πρέπει να γίνει το αντίστοιχο και πρέπει όλα τα ψεύτικα τρόπαια να επιστραφούν πίσω. Δυστυχώς παγκοσμίως υπάρχουν τέτοιες μαφίες,αλλά πιστεύω ότι κάποια στιγμή αυτά θα τελειώσουν ώστε να μπορέσει να παιχτεί καθαρό ποδόσφαιρο.”
Τελείωσε λέγοντας αν έχει βιώσει και αυτός την αδικία: “Όλα αυτά που γίνονται σε πειράζουν. Εμείς δουλεύουμε για να φέρουμε αποτελέσματα αλλά δε μας αφήνουν.Στο παιχνίδι με τον Άρη ο διαιτητής ήθελε άλλα πράγματα και το έδειξε από την αρχή. Αν είχαμε αυτό το παιχνίδι ίσως να κερδίζαμε ένα πρωτάθλημα. Όλη την έμπνευση την αγάπη που έχεις για το ποδόσφαιρο στη στερούν.”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μια πόλη, μια ομάδα...Εμείς μαζί για μια ζωή..!!!
BLACK n' WHITE WORLD