Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΙΩΝΕΙ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ...

 
    Ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης μίλησε σήμερα στους εκπροσώπους Τύπου στην Ολλανδία...Ο επιθετικός του ΠΑΟΚ μίλησε για αυτούς που τον κατακρίνουν από τους οποίους έχει ακούσει πολλά, για τα οικονομικά προβλήματα που υπάρχουν στον ΠΑΟΚ, για την αποχώρηση του Βιτόλο,για τον Μπολόνι, την απόκτηση του Γεωργιάδη, καθώς επίσης και για την μέτρια περσινή του σεζόν..Μίλησε για όλα τα θέματα και δεν άφησε τίποτα που να μη σχολιάσει...


Αναλυτικά η συνέντευξη του του Σάλπι :

Άρχισε, μιλώντας για τη σεζόν που πέρασε: "Θεωρώ ότι ήταν επιτυχημένη χρονιά συνολικά. Δεν κάναμε υπέρβαση στην Ελλάδα, κάναμε στην Ευρώπη. Φτάσαμε να έχουμε το πλεονέκτημα να πάμε τελικό, αλλά βρεθήκαμε σε κακή μέρα και αντιμετωπίσαμε μια καθόλου τυχαία ομάδα. Ήταν μια καλή χρονιά με όμορφες στιγμές στην Ευρώπη. Για μένα, δεν μ' αρέσει να βάζω όρια στον εαυτό μου και την απόδοσή μου, αλλά νομίζω ότι ήμουν σαν την ομάδα, είχα σκαμπανεβάσματα. Θα ήθελα να κάνω κάτι παραπάνω, αλλά δεν το κατάφερα. Δεν θα ψάξω δικαιολογίες. Κάνω κριτική στον εαυτό μου για να βελτιώνομαι. Υπάρχει αγάπη, αλλά και κακία γύρω μου και προσπαθώ να τα ζυγίσω".

Σχετικά με την αιτία των μέτριων εμφανίσεων: "Πολλοί παράγοντες μπορεί να παίζουν ρόλο".
Σχετικά με το αν υπήρχε θέμα προσαρμογής του στον ΠΑΟΚ: "Όχι. Είχα ένα θέμα με το κόσμο που μπορεί συνειδητά να μη με νοιάζει, αλλά υποσυνείδητα υπάρχει ένα βάρος. Αυτό δεν μπορώ να το ρυθμίσω".
Για το ότι ο Μπόλονι μίλησε με καλά λόγια για εκείνον: "Δεν είμαστε όλοι στη καλύτερη σωματική και ψυχολογική κατάσταση, λόγω των ημερών που είμαστε εδώ. Εγώ αυτό που θέλω να κάνω είναι να επιβεβαιώσω τον προπονητή".

Για την απόδοσή του και τα εύκολα γκολ που έχασε: "Μπαίνω σε μια διαδικασία να δέχομαι σχόλια, είτε με καλή είτε με κακή πρόθεση. Και παλαιότερα έχανα ευκαιρίες. Πρέπει την κάθε φάση να τη κάνω γκολ. Έχασα θεωρητικά πολύ εύκολα γκολ. Αν δεν τα έχανα, δεν θα πονούσε τόσο πολύ το κεφάλι μου από αυτά που άκουσα…"
Συνέχισε για την κόντρα του με τους οπαδούς και αν περίμενε αντιδράσεις: "Για τα παιδιά που με κυνηγάνε, αυτά που λένε στέκουν. Για μένα, όμως, δεν στέκουν. Αυτή τη τρέλα δεν τη περίμενα. Να ασχοληθούν ακόμα και με κάτι που θεωρώ ότι κάθε νοήμων άνθρωπος το αποδέχεται. Πρόπερσι ο ΠΑΟΚ ήταν ένα βήμα πριν το πρωτάθλημα. Αυτό είναι που λείπει από την ομάδα. Πέρυσι δεν ήταν έτσι τα πράγματα και υπήρχε γκρίνια και στεναχώρια. Υπήρχαν ποικίλες εκδηλώσεις."
Μίλησε για κινήσεις που έχει κάνει και για αποφάσεις που έχει πάρει στο παρελθόν: "Δεν μετανιώνω για πράγματα που επιλέγω. Αυτό έχω ως αρχή. Καλύτερα να αποδειχθεί μια κίνησή μου λάθος αρκεί την απόφαση να την έχω πάρει εγώ."
Σχετικά με τα οικονομικά προβλήματα της ομάδας: "Το οικονομικό είναι ένα κομμάτι της διοίκησης. Δεν υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Θα γίνουν κάποιες κινήσεις. Ο ΠΑΟΚ πρέπει να κάνει πρωταθλητισμό και να βγουν νέα παιδιά από πίσω."
Για το αν ο χρόνος που έχει ο Μπόλονι στη διάθεσή του είναι αρκετός για να αλλάξει το αγωνιστικό προφίλ ο ΠΑΟΚ: "Δεν αλλάζουν τόσο εύκολα τα πράγματα. Θέλει το χρόνο του όπως και ο αθλητής θέλει το χρόνο του. Πιστεύω όλα θα πάνε καλά."

Για το αν πιστεύει στη δουλειά του Μπόλονι: "Είναι ικανοποιητικά τα δείγματα από τη δουλειά μέχρι σήμερα. Τις νίκες τις φέρνει η άμυνα."
Για τη συζήτηση που έγινε για μείωση αποδοχών: "Έγινε κάποια συζήτηση. Δεν υπάρχει συμφωνία και σε αυτό το στάδιο είμαστε."
Σχετικά με το αν υπάρξουν αποχές, αν υπάρξουν καθυστερήσεις στις πληρωμές: "Δεν μπορώ να το γνωρίζω. Αυτές είναι αποφάσεις που λαμβάνονται ομαδικά. Ο ΠΑΟΚ το πλήρωσε και πρόπερσι και πέρυσι."
Όσον αφορά για το αν σκέφτεται να φύγει στο εξωτερικό: "Εγώ δεν μίλησα με κάποιον συγκεκριμένα. Πήρα μια απόφαση την περασμένη χρονιά ότι δεν ήθελα να πάω. Εγώ δεν μίλησα ποτέ με κανέναν".
Σχετικά με την επιστροφή του Βρύζα: "Ο Ζήσης είναι κομμάτι αυτής της ομάδας."
Σχετικά με την απόκτηση του Γεωργιάδη: "Πολύ καλός, ταλαντούχος, και πιστεύω ότι αν έχει την υγεία του θα τον βοηθήσουμε να προσφέρει."
Σχετικά τη συμπεριφορά της ελληνικής διαιτησίας: "Γενικά σε όλες τις ομάδες, σε όλες τις χώρες οι θεωρητικά μεγάλες ομάδες ευνοούνται. Ο Παναθηναϊκός πήρε το πρωτάθλημα πριν από δυο χρόνια, ο Ολυμπιακός παίρνει πρωταθλήματα, ο Άγιαξ, η Μίλαν. Οι διαιτητές σίγουρα ευνοούν τις μεγάλες ομάδες σε όλες τις χώρες."
Για το αν ένα χρόνο μετά την επιστροφή του, αισθάνεται διαφορετικός σαν άνθρωπος: "Στην Αθήνα είχα περισσότερη ησυχία. Εδώ δεν το έχω αυτό και το έχω αποδεχθεί. Εδώ έχω ανθρώπους που αγαπώ και μ' αγαπάνε. Προσπαθώ να αφήνω στην άκρη πράγματα που με ενοχλούν. Δεν περίμενα οι αντιδράσεις να διαρκέσουν έναν χρόνο. Έχω αποδεχθεί ότι αυτοί που δεν με γουστάρουν, δεν θα με γουστάρουν μέχρι να πεθάνω. Αυτοί είπαν ότι δεν θα ασχοληθούν με εμένα, αλλά συνεχίζουν. Εγώ πλέον απλά αδιαφορώ."
Για την αποχώρηση του Βιτόλο: "Δεν μπορώ να κρίνω την απόφαση ενός συναδέλφου. Δεν τον κατηγορώ. Αν φεύγει με όμορφο ή άσχημο τρόπο δεν με αφορά. Να έχει την υγεία του."
Έκλεισε λέγοντας για την πορεία της Εθνικής: "Είμαστε σε καλό δρόμο, έχουμε μπροστά μας σημαντικά παιχνίδια κι αν όλα πάνε καλά, νομίζω με τρεις νίκες πάμε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μια πόλη, μια ομάδα...Εμείς μαζί για μια ζωή..!!!
BLACK n' WHITE WORLD