Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Ατύχησες Μπόλονι που έμπλεξες με την παρέα του Ζαγοράκη...

    Δεν ξέρει τι να κάνει και ο Μπόλονι που βλέπει τον έναν παίκτη μετά τον άλλον να φεύγει...Βλέπει το ρόστερ του να αποδυναμώνει, χωρίς να μπορεί να κάνει κάτι για να το αποτρέψει γνωρίζοντας την άθλια οικονομική κατάσταση που επικρατεί στην ΠΑΕ...Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην πατρίδα του τη Ρουμανία ήταν φανερά απογοητευμένος...!!!

Τα όσα είπε ο Ρουμάνος τεχνικός στην ιστοσελίδα ziarre.com:


«Έχω καλή συνεργασία με τη διοίκηση, αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το οικονομικό. Η γενικότερη κατάσταση στην Ελλάδα είναι πολύ δύσκολη κι εμείς έχουμε μεγάλο πρόβλημα. Η αλήθεια είναι πως κάτω από αυτές τις συνθήκες είναι απίθανο να φτάσουμε εκεί που θέλω. Ποτέ μου δεν έχω συναντήσει κάτι τέτοιο όπου έχω εργαστεί.»

Τέλος, έκανε λόγο και για τροποποιήσεις που έγιναν στο συμβόλαιό που αρχικά είχε συμφωνήσει αλλά εξαιτίας της κρίσης άλλαζε πριν υπογραφεί: 

«Είχα συμφωνήσει για κάποια πράγματα με τον μάνατζέρ μου κι όταν πήγα να υπογράψω, δεν τα είδα. Όμως, η επιθυμία να εργαστώ στον Π.Α.Ο.Κ. έπαιξε καθοριστικό ρόλο.» τόνισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μια πόλη, μια ομάδα...Εμείς μαζί για μια ζωή..!!!
BLACK n' WHITE WORLD