Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

"Ό,τι έχω γίνει το οφείλω στον ΠΑΟΚ"

Ο Αντελίνο Βιεϊρίνια είχε δεθεί τόσο πολύ με το "Δικέφαλο" που το ανέφερε πολλές φορές, ενώ πάντα τόνιζε ότι οι "ασπρόμαυροι" του έδωσαν την ευκαιρία να μεγαλουργήσει και να φτάσει σε υψηλό επίπεδο. ΔΙαβάστε μερικές από τις δηλώσεις του Πορτογάλου που φανέρωναν τις στενές σχέσεις που είχε αναπτύξει με τον ΠΑΟΚ...
Η λατρεία του Αντελίνο Βιεϊρίνια για τον ΠΑΟΚ ήταν γνωστή, αφού ο Πορτογάλος το τόνιζε σε κάθε ευκαιρία που του δινόταν. Ο πρώην άσος του "Δικεφάλου" ανδρώθηκε στους "ασπρόμαυρους", αγωνίστηκε σε υψηλό επίπεδο και έφτασε ο ίδιος να γίνει το... πρώτο βιολί. Όλα αυτά, όμως, δε θα συνέβαιναν αν ο ΠΑΟΚ δεν του έδινε την ευκαιρία...



Το αρχικό κίνητρο για να έρθει στην Ελλάδα και στον ΠΑΟΚ ήταν η παρουσία του Φερνάντο Σάντος. Μετά αντιλήφθηκε άμεσα πως έγινε μέλος μιας πολύ μεγάλης ομάδας που αγάπησε ειλικρινά και φρόντισε να το δηλώσει σε κάθε ευκαιρία.
Τον περασμένο Μάιο με αφορμή τη βράβευσή του σαν κορυφαίου παίκτη της σεζόν. εξέφραζε με δηλώσεις του την ευγνωμοσύνη του στον ΠΑΟΚ. "Ο ΠΑΟΚ είναι στην καρδιά μου και τον θεωρώ πολύ μεγάλη ομάδα, μεγαλύτερη από όσο τον βλέπουν κάποιοι στην Ευρώπη. Ο ΠΑΟΚ μού έδωσε την ευκαιρία να γίνω αυτό που είμαι σήμερα. Να παίξω σε υψηλό επίπεδο, να εξελίξω το ταλέντο μου. Αυτό δεν πρόκειται να το ξεχάσω ποτέ. Ο ΠΑΟΚ με πίστεψε και ό,τι έχω γίνει μέχρι σήμερα το οφείλω σε αυτόν. Ίσως οι προπονητές που είχα στην Πόρτο δεν πίστεψαν σε μένα ή η διοίκηση, αλλά στον ΠΑΟΚ με πίστεψαν από την πρώτη στιγμή. Ακόμη και τα χρήματα για τα οποία με πούλησε η Πόρτο στον ΠΑΟΚ, 300.000 ευρώ, δείχνουν ότι δεν με πίστευαν"  δήλωνε με περίσσειο πάθος, ενώ τον Σεπτέμβριο αναφερόμενος στις προτάσεις και το ενδιαφέρον μεγάλων ομάδων του εξωτερικού είπε πως όλα οφείλονται στον ΠΑΟΚ: "Στην ερώτησή  αν μπορώ να παίξω σε ένα από αυτά τα πρωταθλήματα θα σου απαντήσω πως σίγουρα είμαι έτοιμος. Αυτό οφείλεται στην δουλειά που έχουμε κάνει εδώ στον ΠΑΟΚ. Με όποιον μιλάω εξηγώ πως ο ΠΑΟΚ μου προσφέρει αυτή την ευκαιρία".
Χαρακτηριστικό είναι πως μιλώντας στα πορτογαλικά ΜΜΕ πάντα μιλούσε για τη δυναμική του ΠΑΟΚ και το πόσο τον βοήθησε στην καριέρα του. Επίσης σε συνέντευξή του στα ΣΠΟΡ του Βορρά με αφορμή τα γενέθλιά του έδειχνε πόσο δεμένος ήταν με την ομάδα του αναφερόμενος στη μεγαλύτερη στιγμή του στον ΠΑΟΚ. "Ξέρω τι σήμαινε για τον ΠΑΟΚ και γενικότερα για τους Έλληνες η νίκη επί της Φενερμπαχτσέ γιατί γνωρίζω και την ιστορία Τουρκίας-Ελλάδας και εγώ νιώθω πλέον μισός Έλληνας. Αυτό διότι παίζω στον ΠΑΟΚ, δέχομαι αρκετή αγάπη από τον φίλαθλο κόσμο του ΠΑΟΚ τόσα χρόνια, μου αρέσει η ζωή εδώ και φυσικά και εξαιτίας της συντρόφου μου. Ναι μου αρέσει που με αποκαλέσατε έτσι. Ναι, είμαι Τουρκοφάγος!", δήλωσε ο παίκτης του Δικεφάλου".
Ο Αντελίνο Βιεϊρίνια δεν ξεχνά και δε θα ξεχάσει ποτέ τις στιγμές που έζησε στον ΠΑΟΚ και πως ο κόσμος τον έκανε να αισθάνεται σαν τον Ρονάλντο. Και αυτό ο ίδιος το δήλωσε..

από olapaok.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μια πόλη, μια ομάδα...Εμείς μαζί για μια ζωή..!!!
BLACK n' WHITE WORLD