Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Η γραπτή δήλωση του Πάμπλο Κοντρέρας

Πριν από την έναρξη της συνέντευξης τύπου, μοιράστηκε η ακόλουθη δήλωση του Χιλιανού ποδοσφαιριστή την οποία ουσιαστικά ανέλυσε αργότερα με τα όσα είπε...



Η δήλωση είναι η εξής:

"Οι τελευταίες εβδομάδες δεν ήταν και τόσο ευχάριστες, αντίθετα ήταν δύσκολες, κάποιες φορές σε ποδοσφαιρικό επίπεδο και άλλες φορές σε προσωπικό και οικογενειακό.
θα ήθελα οι οπαδοί του ΠΑΟΚ να καταλάβουν και να γνωρίζουν ότι όλα αυτά τα χρόνια, κοντά 4, πάντα ήθελα και πάντα ήμουν στην διάθεση της ομάδα μου να αγωνιστώ.
Ήθελα να εξηγήσω έτσι, για να μην υπάρχουν αμφιβολίες για την σχέση μου με την ομάδα σε κάποια μέσα ενημέρωσης, την απουσία μου σε ορισμένα παιχνίδια, ειδικά σε αυτό με τον Αστέρα Τρίπολης, αλλά και την μετέπειτα ετοιμότητα μου στα παιχνίδια με την εθνική μου 10 ημέρες αργότερα. Αντιμετώπισα πολλά προβλήματα φυσικής κατάστασης, αλλά ποτέ δεν έπαψα να είμαι διαθέσιμος να βοηθήσω.
Το ότι ήδη είχα συμφωνήσει και υπογράψει σε άλλη ομάδα χωρίς να έχω  εξαντλήσει το συμβόλαιο μου με τον ΠΑΟΚ , το διαψεύδω κατηγορηματικά, γιατί απλά σέβομαι τους οπαδούς του συλλόγου. Αλλά ναι, δεν θα αρνηθώ ότι έγιναν συζητήσεις με την Κόλο Κόλο.
Ευχαριστώ πρώτα από όλους τον Ζήση Βρύζα που μου προσέφερε αυτήν όμορφή και μεγάλη εμπειρία να παίξω σε αυτόν το πραγματικά υπέροχο σύλλογο. Φυσικά και τον πρόεδρο Θόδωρο Ζαγοράκη και κάθε έναν ξεχωριστά από τους τεχνικούς διευθυντές που πέρασαν όλα αυτά τα χρόνια από την ομάδα.
Ευχαριστώ επίσης όλους τους προπονητές που πέρασαν από την ομάδα θα τους είμαι για πάντα ευγνώμων για τον σεβασμό με τον οποίο με αντιμετώπισαν.
Ευχαριστώ τους συμπαίκτες - φίλους μου  χάρη σε όλους, όλον αυτόν τον καιρό έγινε πιο μεγάλος ο ΠΑΟΚ, αυτοί που με δέχτηκαν με τις αρετές μου αλλά και με τα ελαττώματα μου.
Θέλω τέλος να ζητήσω από όλους τους φιλάθλους της ομάδας να κατανοήσουν και να αποδεχτούν την απόφαση που πήραμε από κοινού με την διοίκηση που δεν ήταν καθόλου εύκολη. Γνωρίζω τις περίπλοκες στιγμές που περνάει ο σύλλογος και ένας τρόπος για να βοηθήσω ήταν να τελειώσω το συμβόλαιο μου πιο νωρίς. Δεν θα ήθελα να μιλήσω καθόλου για το οικονομικό κάτι τέτοιο δεν θα ήταν σωστό από μέρος μου.
Πέρασα με την οικογένεια μου τα ομορφότερα χρόνια της καριέρας μου, με έκαναν να αισθάνομαι τυχερός που από Κυριακή σε Κυριακή φορούσα αυτήν την ιστορική φανέλα αλλά και σε πολλές  ξεχωριστές περιπτώσεις που στην Τούμπα ακούστηκε το όνομα μου, μέχρι ακόμα και εκείνη την δύστυχη ημέρα που έχασα τον πατέρα μου.
Νιώθω και θα νιώθω για πάντα το μεγαλύτερο σεβασμό για πους οπαδούς της ομάδας , θα τους θυμάμαι για όλη  μου την ζωή όπως και αυτήν την πόλη αυτό το ζεστό και φιλόξενο μέρος. 
Φυσικά δεν θα μπορούσα να παραλείψω τα ελληνικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Ευχαριστώ για τον σεβασμό που μου δείξανε και την άριστη συνεργασία που είχαμε.
Μετά τιμής,
PABLO ANDRES CONTRERAS FICA"
από olapaok.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μια πόλη, μια ομάδα...Εμείς μαζί για μια ζωή..!!!
BLACK n' WHITE WORLD