Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Το ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ του Βιεϊρίνια στον ΠΑΟΚ

Ο Πορτογάλος άσος έκανε τις πρώτες δηλώσεις του στην Πορτογαλία, μετά την ολοκλήρωση της μεταγραφής του στη Βόλφσμπουργκ...



Δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί στον ΠΑΟΚ ο Αντελίνο Βιεϊρίνια στις πρώτες δηλώσεις του μετά τη μεταγραφή του στη Βόλφσμπουργκ. Μιλώντας στην ιστοσελίδα "maisfutebol.iol.pt" της πατρίδας του ο 25χρονος άσος είπε: 

Για τη μεταγραφή του στη Βόλφσμπουργκ: "Ηταν μια εύκολη και γρήγορα διαδικασία. Ενα μεγάλο βήμα στην καριέρα μου και είμαι πολύ χαρούμενος".
 Για την συμμετοχή του στην Μπουντεσλίγκα: "Είναι ένα σπουδαίο πρωτάθλημα και εγώ θα αντιπροσωπεύω μια ομάδα με ιστορία σε αυτό. Εχω την επιθυμία να παίξω άμεσα και να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό στην Βόλσμπουργκ. Είμαι ικανοποιημένος από την μεταγραφή και όποιος με ζούσε ξέρει πως έψαχνα αυτή την προοπτική".
 Για τα κέρδη του ΠΑΟΚ: "Είμαι ικανοποιημένος και από τα οικονομικά οφέλη που κερδίζουν ΠΑΟΚ και Πόρτο και ειδικά για τον ΠΑΟΚ γιατί επένδυσε πάνω μου. Δεν είμαι πληγωμένος από την έλλειψη ευκαιριών στην Πορτογαλία. Εκεί οι άνθρωποι έκαναν τις επιλογές τους και εγώ ακολούθησα την καριέρα μου".
Για το κεφάλαιο Εθνική ομάδα: "Είχα κληθεί για το ματς με την Βοσνία και θα κάνω τα πάντα για να επιλεγώ για την αποστολή στο Εuro. Θα είναι ψέματα εάν πως πως δεν σκέφτηκα να παίξω στην Εθνική Ελλάδας όταν εμφανίστηκε η ευκαιρία. Ημουν πολύ περήφανος γι' αυτό, αλλά πάντα όνειρό μου ήταν να παίξω στην Εθνική Πορτογαλίας. Οταν βγήκε αυτό το σενάριο με την Ελλάδα κλήθηκα άμεσα στην Πορτογαλία. Δεν πιστεύω πως έγινε γι΄αυτό τον λόγο, εάν συνέβαινε αυτό ο Μπέντο θα με έβαζε να παίξω για ένα λεπτό για να εκμηδενίσει την πιθανότητα να παίξω στην Ελλάδα".
Ο Βιεϊρίνια ευχαρίστησε και τον Φερνάντο Σάντος για την βοήθεια που του πρόσφερε.

από olapaok.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μια πόλη, μια ομάδα...Εμείς μαζί για μια ζωή..!!!
BLACK n' WHITE WORLD